GY. I. K.

Gyakran ismételt kérdések

Online bankkártyás fizetéssel hogyan tudok fizetni ?
Amennyiben online bankkártyás fizetést választottál, első körben a terméket/termékeket amelyeket meg szeretnél vásárolni, helyezd kosárba.
Ezt követően a pénztár oldalon az Elérhetőségeknél add meg az adatokat: E-mail cím (pontos e-mail címet adj meg, amelyet napi szinten megtekintesz). Miért ? Erre az e-mail címre fogjuk elküldeni számodra a bankkártyás fizetéshez szükséges linket!
A további adatokat szükséges még megadni az elérhetőségeknél: Vezetéknév, keresztnév és telefonszám. Ezt követően kattints tovább a szállítási módokhoz.

Válaszd ki a számodra megfelelő szállítási opciót és kattints tovább a fizetési módokhoz. A fizetési módoknál válaszd ki az Online bankkártyás fizetési opciót, majd kattints tovább az összegzéshez. Nézd át az adatokat, amennyiben minden helyes és rendben találtál, a Megrendelem gombra kattintva sikeresen le tudod adni rendelésed.

E-mailben értesíteni fogunk téged, hogy rendelésed sikeresen leadtad. A levélben is tájékoztatunk téged, hogy amennyiben az online bankkártyás fizetési módot választottad, akkor a rendelésedet elsőnek le ellenőrizzük. Amennyiben minden rendelkezésre áll, egy második e-mailben küldünk neked egy linket, amelyre rákattintva a rendelésed ki tudod fizetni.
Mennyi a termékek minimális rendelési mennyisége?

Nálunk már egészen kis mennyiségben is rendelhetsz, így akár kisebb projektekhez is bátran válogathatsz a szépséges méteráruk között!
A minimális rendelési mennyiség 10 cm, így ha csak egy kisebb darabra van szükséged, nálunk azt is megtalálod.

Kivétel ez alól a prémium kategóriás méteráru – ezekből a minimális rendelési mennyiség 50 cm. Ezek különleges, extra minőségű textilek, melyeket nagy gonddal válogattunk össze nektek.

Hogyan mérjem le azt, hogy mekkora anyagra van szükségem?
Olvasd el Méretvételezés aloldalunkon található tanácsainkat a megfelelő méret kiválasztásához.
Hogyan regisztráljak?
A menüsor jobb felső sarkában van egy Regisztráció nevű menüpont. Amint kitöltöd az itt kért adatokat, elfogadod az Általános szerződési feltételeket és rányomsz a Regisztráció gombra máris a saját Felhasználói fiókodban találod magad. A sikeres regisztrációról e-mailben is értesítünk.
Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek?
Ha rákattintasz a menüsor jobb felső sarkában szereplő Belépés menüpontra, a belépési felület alatt találsz egy Elfelejtett jelszó nevű pontot, ezen belül adhatod meg e-mailcímedet, melyre kiküldünk egy új jelszót számodra.
A webáruház mellett rendelkeztek hagyományos üzlettel is?

Nem, a Csipke Csodái - Exkluzív Méteráru és Rövidáru bolt csak webshopként üzemel, amennyiben személyesen szeretnéd átvenni a rendelt termékeket, telephelyünkön előre egyeztetett időpontban megteheted.

E-mailcím: info@csipkecsodai.hu

Cím: 4812 Nagyvarsány, Kossuth utca 4.

Honnan tudom, hogy a megrendelésemet sikeresen megkaptátok?

A megrendelés elküldése után kapni fogsz egy visszaigazoló e-mailt a rendelésed adataival. Ha nem kaptad meg a visszaigazoló e-mailt és nincs a kéretlen levelek (Spam) mappában sem, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségen:

E-mailcím: info@csipkecsodai.hu

Előfordulhat, hogy feldolgozás során a textilben hibát találunk. Amennyiben a rendelésedben kért mennyiséget csak részben tudjuk a rendelkezésedre bocsátani, keresni fogunk egyeztetés céljából.

Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?
Bejelentkezés után a Felhasználói fiókodban a Korábbi rendelések menüpont alatt találod a rendeléseid adatait, és az egyes rendeléseknél a Megnézem gombra kattintva láthatod a rendelés állapotát. A rendelésed állapotváltozásairól e-mailben is értesítünk.
Elfelejtettem valamit kosárba rakni. Most mit tegyek?
Ismételd meg a megrendelést a hiányzó termékekkel és küldj nekünk egy e-mailt (info@csipkecsodai.hu), és add meg mindkét megrendelésed azonosítószámát. Mi egyeztetjük rendeléseid tartalmát és leszámítjuk a dupla postaköltséget. Ezután egy új számlát küldünk neked a javított adatokkal és az összes megrendelt termékkel.
Mennyi időn belül küldik el a megrendelt termékeket?
A termékeket, amennyiben raktáron státuszban vannak, 1-2 munkanapon belül, amennyiben központi raktáron státuszban vannak 3-5 munkanapon belül adjuk át szerződött futárszolgálatunknak. A külföldi raktáron lévő termékek kiszállítási határideje 10-20 munkanap. Amennyiben fizetési módnak a Banki átutalást választottad, a szállítási határidő változhat az átutalás időtartamának függvényében!
Miért fordul elő, hogy az anyag színárnyalata nem egyezik?

Habár a termékfotók elkészítésénél maximálisan odafigyelünk arra, hogy a kép visszaadja a pontos színárnyalatot, az eltérő eszközök képernyőbeállításai miatt lehetnek eltérések. Amennyiben van rá lehetőséged, tekintsd meg a termékképeket több kijelzőn is, de minket is felkereshetsz ezzel kapcsolatban az alábbi elérhetőségen:

E-mailcím: info@csipkecsodai.hu

Hogyan oszthatom meg veletek a véleményemet?
A vélemény írásához meg kell keresned azt a terméket, amelyiket értékelni szeretnéd, és a termék oldalát megnyitva, lefelé görgetve találsz majd egy Leírás, egy Paraméterek és egy Vélemények fület. A Vélemények fülre kattintva láthatod más vásárlók hozzászólásait, az Értékelem a terméket gombra kattintva pedig megadhatod nevedet, véleményedet, és egy értékelést is adhatsz a terméknek egy 5 pontos skála segítségével. Ezután az Elküldöm a véleményem gombra kell kattintanod, hogy megkapjuk értékelésedet.